Friday, July 8, 2011

Hari Sukan Tahunan SMKDL

Aku set jam pukul 5 tapi bangun pukul 6:30. Macam mana mak aku tak mengamuk? HAHAHA. Pastu macam biasalah kan, mandi solat and so what ever laa. Then, ambil anak rusa bukan Megat tapi adik dia. Aku lupa apa nama dia. HAHAHA. Pastu, otw nak ke stadium punya lah jam. Tapi bila sampai stadium, bas sebiji pun tak sampai lagi. Yang paling kanda tak tahan, kawan-kawan kanda sorang pon kanda tak nampak lagi. Adoii, tapi lepas tu Syafiq dengan Wan pun sampai. Ok laa tu kan.
Then bila dah masuk dusun Neptune, lapar pulak. Nasib baik kat belakang tempat duduk tu ada laa sikit jual-jual. Tapi harga dia, OMG mahal yang boleh tahan. Nasi lemak-RM2.00, air-1.30, penumbuk-RM5.00. HAHAHA. Tapi aku bawa air, just nak beli ais. Harga dia pun boleh tahan jugak. Ais-RM0.50. Kalau macam tu, tambah singgit lagi dah boleh beli sepacket ais kat 7-Eleven. Pastu tengok perbarisan. Ni yang best nie, HAHAHA. For the sure, PKBM paling ganas. HAHAHA. Tapi over all, ok laa. Neptune punya ringkas tapi padat. HAHAHA. Maksud aku, walaupun sekejap jea show dia, tapi best. Sampai rumah lain, puihhh. HAHAHA. Jangan ambil hati, kanda gurau jea. HAHAHA. Lepas time ucapan, aku tengok muka budak perbarisan pun dah tahu yang dorang paling tak suka time VIP bagi ular paling panjang. HAHAHA. Nasib baik hari nampak nak hujan, VIP pun takut mandi hujan dia terus berhenti cakap. HAHAHA.
Acara larian pun bermula, perempuan sesi petang ramai Neptune sapu. Sampai lelaki sesi petang, Pluto. Adib Afnan, a.k.a ape aku pun tak tahu xD Tapi dia lari memang laju gila lah. Sampai ada orang cakap ' oii ! kene kejar singa ke harimau ni ? Laju bagai nak rak.' HAHAHA. Akhbar pulak sebok nak tengok perempuan sesi pagi lari, korang paham-paham laa kan nak usha ape bende. Alhamdulillah aku tak join xD
Ok, aku tak tahu nak speak pasal ape lagi. Sampai sini jea laa, papai and Assalamualaikum. Pada yang muslim, terutama sekali lelaki, JANGAN LUPA SOLAT. :D taking care

No comments:

Post a Comment