Sunday, July 17, 2011

Terima Kasih Cinta? Puihhhh!

Dulu masa couple, sayang kamu! jangan tinggalkan cyg. Tapi sekarang, dia yang tinggalkan aku. Bila, sebab apa, aku pun tak tahu. Buka fb, nampak dia online. Chat dengan dia, dia layan macam nak taknak jea. Bila ditanya 'cyg syg b tak?', dengan mudah dia jawab 'x'. As simple as that. Puihhh ! Sakit hati bhai, tak percaya lagi aku tanya lagi'Kenapa tetibe jea?', dia jawab lagi senang, 'kite kn dh lme ta txt'. Takkan sebab tu jea wehh? Tak munasabah langsung laa. Pastu dia halau aku, nak tahu macam mana? Macam ni 'da la jgn kcu sy lgi'. Apa nak buat lepas nie, aku pun tak tahu. Apa aku nak cakap lagi ea? Aku pun dah lupa. HAHAHA Kbyee, Assalamualaikum. Jangan lupa solat ! :D +aku cakap macam tu dekat Fatin, tahu tak dia cakap apa? Dia cakap 'awk ta payah nk ajr sye laa'. Anak solehah betul. Kbyeee. Fatin, aku sabar dengan kau wehh, sial la. Puihhhh ! Kau laa orang pertama yang sakitkan hati aku.

No comments:

Post a Comment