Friday, April 1, 2011

31 MARCH and 1 APRIL

31 March - First day hari futsal bermula , aku kumpulan D . Nama team aku Joga Bonito . Ahli-ahli , aku Capten , Jaris , Syazrin , Mirza , Haikal , Isac & Hakim . Perlawanan pertama aku dengan budak , aku bukan nak bajet team aku kuat laa , first game aku lawan budak biasa  . Boleh lah menang 3-0 kan , tu pun nasib Jaris ada , tapi Jaris tu pun suka dapat bola naik atas terus shoot ! Siot jerr , aku nak try dia tak kasi , tapi takpa laa , asalkan semua dapat main . Tapi first day dapat main satu game je , tapi takpe asalkan dah menang satu game kan . Hahaha
1 April - Second day hari futsal , team aku first game hari tu , lawan dengan Ampang Starz yang bajet-bajet hot . Berbulu je aku main dengan team dorang tuh ! Bajet-bajet dorang , dorang menang 2-0 juga , satu point dorang dapat dengan halal , satu lagi sebab hand Hakim buat , depan gol pula tu . Memang penalty la cikgu kasi . Pastu entah siapa la budak jahanam dalam team tu nak gaduh dengan aku pula . Dia jatuh sendiri , pastu bangun-bangun tolak aku . Aku ikut hati dah lempang-lempang muka budak tu . Tapi cikgu kata tak nak gaduh-gaduh . Nasib aku ingat tu , kalu tak , dah lebam dah muka budak tuh ! Pastu game ketiga aku , team 100 Plus . Sepatutnya Hashim ada , tapi dia injert . So , yang tinggal dalam team tu Ilman , Shah , Afiq , Aiman ketamm , dan entah siapa entah . Main dalam game yang ketiga ni , banyak peluang , tapi aku pancit terlalu cepat . Bola banyak kali lari lagi laju dari aku . Atoyy . Nasib defender semua baik-baik . Lebih-lebih lagi keeper kitorang , Syazrin . Kecik-kecik cili padi siot ! Dalam tiga-tiga game ni , 2 gol je yang bolos . Tapi alhamdulillah sebab team aku mara ke perlawanan yang seterusnya . Game ni lawan johan dengan naib johan setiap kumpulan , A , B , C & D . Next game maybe Isnin depan . Yang aku sukanya , Fatin ada join tengok match-match futsal . Hahaha . Walaupun aku bagi satu gol pun takda , tapi ok laa . Pastu masuk kelas dia kata aku main macam PEREMPUAN , Hahaha . Aku tergelak gila-gila . Sebab aku main tu dah nak mati dah . Jantung aku dah sampai nak gugur dibuatnya . Tapi takpa laa , asalkan dia tengok sendiri aku main . Heee . Ok laa , papai !                                     




>ftensyed<

No comments:

Post a Comment