Friday, March 25, 2011

25 March 2011

WHATTHEHELL !! Hari yg agak malang , first sebab tunggu Fatin terlalu lama , second sebab pertandingan kat Titiwangsa cam palad ! First , malam tu aku txt dgn fatin , aku ajak die dtg awal , sbb nk borak2 , lepak2 , gurau2 , tapi fon aku buad hal doe ! batery nk da abes , charger tak bole masok lak ! Atoyy , lepas batery aku da abes , maybe die ade anta msj yg die dtg lmbt , tapi aku ta bole bace sbb batery abes kann , pastu esok nyea , dtg skolah , die smpi skolah pkol 12 lebeyh , pastu masok library igt nk tgor aku ke ape , tapi die palau , muke die mcm marah kat aku jea , time tu aku da lmbt nk pi masjid solat Jumaat , then aku kuar laa en . Second , balik dri masjid , smpi skolah , jmpe izzat , aku tye die ' weyy , ko nk pi mane ? ko tak pegi pertandingan kea ? ' , rupe2 nyea die lupe abes yg ari tu ade pertandingan shell tu , pastu die dgn gelabah nyea ajak aku balek umah die , aku ikot jea laa , umah die da laa agak jauh , blok F dkt dgn McD , ta smpi umah die lagi da eksiden da , cket agi nk laggar kete org , naseb die brekk cpt2 , tapi malang nye die punye tayar senget plak , Atoyy , pastu die pon  tolak jea laa fixie die tu , smpi umah die tukar baju buang buku dari beg die , Hahaha , pastu gerak ke sekolah , aku naik fixie die naik chopper , Hahaha , dlm nk jln tu kitorg da risau sbb takot kne tinggal , cikgu kate gerak ke sane pkol 2:15 , tapi time tu da 2:50 , gempak ta gempak ? Hahaha , pastu die suro aku pecot , aku pecot laa , smpi skolah aku check satu skolah , tgk2 van rombongan da takde , aku pun cemas laa , pastu izzat baru smpi , pastu kitorg gelabah laa , da tak taw buat ape daa , nk suro ckgu Azrin anta takot die ade kelas , kitorg jln2 kat skolah tgk2 ckgu Azmie da tuggu kitorg kat bilik kaunseling da , aku ngan izzat da takot sbb takot kne marah , naek2 jea dorg kate ckgu kate ' kita da lambat ' , aku ngan izzat takot gile laa , sbb takot pasl kitorg yg lambat , rupe2 nye p'dingan tu da abes , ckgu kate game tu start pkol 8:30 pagi , pergh !! bangang btol laaa , da la penad pi umah izzat dgn masalah yg kitorg hadapi , Atoyy , org shell tu pon satu , da plan ptg , ptg je laa , ni tak , nk tukar pagi lak , mcm mne ckgu nk contact bdak2 en , bgtaw ckgu pkol 3 ptg , khamis tu da laa ckgu Azmie takde , pastu ckgu pon ajak la kitorg pi bilik PPDa , sbb kitorg mane ade bwk buku en , Hahaha , pastu dlm kelas plak , ckgu kate aku ponteng , WHATTHEHELL !! ckgu kate aku ponteng sbb die tak nmpk aku kat  dataran , padahal aku nmpk die nmpk aku , Atoyy ! pastu aku dgr dorg kate aku ngan bdak2 yg ta masok kelas kne tolak markah merid ke ape tah , langsi tol ! naseb Fatin bgtaw ckgu yg aku dtg and yg aku pi bilik PPDa , tapi tak taw laa aku kne tolak ke tak markah tu , pastu yg aku panas kan , bile ramai bdak ejek Fatin  '  ikan ' , aku cukop tak puas hati la ! aku nk backup nnti kantoi plak kalu dorg gtaw ckgu yg aku couple , ustzh pon da gtaw pasl tu , then Elly ckp die kate ade org bgtaw die , ade ' Kem Couple ' , aku pelik laa , ta pnh dgr kem itu mcm , pastu die kate Fatin gtaw die yg Fatin ta nk jln dkt2dgn aku , nnti aku nan Fatin kne follow kem tu , Hahaha , tu aku faham , kalu aku , aku pon ta nk jln dkt2 dgn die , nnti dipaksa clash , Hahaha , Ok laa , Papai , TC :DD

1 comment: