Tuesday, April 12, 2011

12 March 2011

Sampai saja aku di sekolah , aku diperli ' fixie-fixie! volcana-volcano! ' . Pantai dalam betul . Setelah itu , aku ke kantin . Aku terjumpa Avroyd sedang ashik bercerita . Aku berkata ' i wanna hear too ! ' . Sungguh indah cerita dia . Nak tahu ke apa ceritanya ? Nak tahu ke ? Rasanya tak payah lah . lol . Okk , ceritanya macam ni , semalam dia cek kerusi dalam kelas , tapi dia bukannya cek betul-betul . Perbuatannya menimbulkan deria bunyi yang agak kuat . Selepas itu , En.Kamarol 'disiplin' datang ke kelasnya sambil menjerit kepada Nicholas yang tidak bersalah , ' who make the fuck noise ?! ' . lol . Ayat tu aku reka saja . Tapi betullah . Lepas tu dia cakap Avroyd yang buat . And then dia membebel apa entah . Then Avroyd kata dia nak kena pecat . Haizhh , masalah tu besar sangat ke sampai nak kena cerita dengan kuat-kuat ? Aku tak faham betul . lol . Lepas tu time masuk kelas . Dalam kelas , aku lihat wajah Fatin yang amat jelita ! Hatiku rasa nak gugur . lol . Tapi melihat pada wajahnya , seperti ada yang tidak kena . Hmm . Aku pun cuba tidak mahu menegurnya kerana takut aku menganggu perasaannya . Tetapi , setelah sekian lama ku lihat wajahnya , nampak Happy Hour Chicky pula . Haizhh . Aku tak faham . Lepas tu , kelas Bahasa Inggeris pula . Aku membuat crossword puzzle . Aku , Najmudeen and Alfarizi pun berbincang . Sekali nak dah siap . Aku tengoklah Ameer punya . Dia tak bagi , pastu cakap ' tiru bolee larhh ! ' . lol . Memang meniru pun pada hakikatnya . Hehe . Then masuk kelas sains di makmal . Ariff cerita macam-macam kat aku . Susah nak percaya . Nak tahu apa ceritanya ? Nak tahu ke ? Tak payah lah kot . lol . Camni , Fatin nak ajak ke mcd esok after school at 2 p.m . Siapa nak join , silakan lah ! Haha . Ok laa , bubye . See ya ! Follow my blog again later okay . 

No comments:

Post a Comment