Monday, March 21, 2011

21 MAC 2011


ISNIN - hari tu ade exam .. igt nk blaja nan isteri tershayunk .. hehe .. tgk2 die lepak dgn best fren aku .. MUHD ZULHILMI .. time cuti seminggu NURUL FATIN SYAHIERA ade ajk aku pi tasek for study group .. dye suro ak ajk shape2 .. ak pon ajk si MUHD ZULHILMI nieh .. korunk nk taw dye akp ?? die ckp ' ta nk ak blaja nan awek .. nnti ta masok .. ko nk ko pegi laa .. ' tapi da byk kali plan nan dye mmg satu pown ta jadi .. :'( bile dtg jea skolah tdi (isnin tu laa) .. tgk2 mamat MUHD ZULHILMI nieh lepak dgn NURUL FATIN SYAHIERA dekat pondok .. betapa bengang ak time tuh ! hanya ALLAH  saje yg tau mcm mane prasaan ak time tuh .. then , kwn2 ak ade ckp yg si MUHD ZULHILMI nieh ade prasaan kat NURUL FATIN SYAHIERA .. perghh !! korunk kalu da kne mamam dgn best fwen sendiri .. ape korunk rase ?? mesti bengang kan ... aku cukop sabar sblom nieh .. ak ta tgor NURUL FATIN SYAHIERA sbb hal nieh laa .. tapi slalu nye ble nk tgor dye mmg ade org langgar wayerr laa .. tdi time dlm kelas dye tye pasl nama2 ALLAH .. AR-RAHMAN name abah aku tuh .. ak sabar jea sbb maybe dye ta taw name abah ak lagi kowt .. yg ta tahan nyea ... time balek .. ak sendriri nmpk dye maen2 beg MUHD ARIFF EDRUS .. tu okeyh lagi .. tapi bile dye da PELUK ERATT beg tuh ! ak tros pndg tmpt laen ! dye kate dye rinduu ak .. syg ak .. tapi tgk riaksi muke dye mcm tade pape .. mcm ak txt nan org laen jea ... tapi dye da HOTT skarg nieh .. ramai nk kat dye .. maybe ak kne tendang kowt nan dye lpas nieh .. tapi kalu dye tendang nan dye .. ak still syg kn dye .. ak kalu bole ta nk lepas kn dye .. NURUL FATIN SYAHIERA .. jangan , jangan lepaskan genggaman ku ini , hidup ku tak bermakna jika kau tiada di sisi , jangan pergi , jangan pergi , jangankan tinggalkan aku begini , jika aku yang kau cintai , mengapa semua ini ? kenapa semua ini ? jika aku yang kau cinta , mengapa semua ini ? aku mencintai diri mu sayang , jangan biarkan aku sendiri di sini sayang .. :'(

No comments:

Post a Comment